Veel gestelde vragen

Bestellen

Kan ik bestellen bij Drankenhandel Leiden?

Iedereen van 18 jaar of ouder kan bestellen bij Drankenhandel Leiden. Het aanmaken van een account is niet nodig maar wel mogelijk. Met een account worden uw gegevens bewaard zodat u bij een volgende bestelling enkel hoeft in te loggen. Daarnaast kunt u met een account de actuele status van uw bestelling volgen, facturen inzien en voorgaande bestellingen bekijken.

Zijn de prijzen inclusief btw en/of statiegeld?

Alle prijzen in de webshop van Drankenhandel Leiden zijn inclusief btw en eventueel statiegeld.

Is mijn product op voorraad?

Drankenhandel Leiden streeft ernaar alle producten in de webshop voldoende op voorraad te hebben zodat verzending dezelfde dag nog kan plaatsvinden. Mocht het voorkomen dat een door u besteld product niet direct leverbaar is dan stellen wij u hiervan meteen op de hoogte. U kunt dan eventueel akkoord gaan met een langere levertijd of de bestelling aanpassen danwel annuleren.

Betalen

Hoe kan ik betalen bij Drankenhandel Leiden?

Betalen kan doormiddel van iDeal, creditcard, PayPal, Sofort Banking of Mister Cash. Drankenhandel Leiden rekent geen extra kosten voor deze betaalmethoden.

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

De verzendkosten zijn €6.95 per bestelling binnen Nederland en €9.95 per bestelling naar België.

Naar welke landen verzendt Drankenhandel Leiden?

Op dit moment verzenden wij naar Nederland en België.

Bezorging

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Als u op werkdagen vóór 16.30 uur een bestelling plaatst en heeft betaald, wordt deze dezelfde dan nog verzonden met PostNL. Zodra uw pakket is verstuurd, ontvangt u via email een track and trace code. Hiermee kunt u de zending volgen. PostNL levert doorgaans de dag na verzending de pakketten bij onze klanten.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn pakket wordt bezorgd?

Als u de eerste keer niet thuis bent als uw bestelling wordt bezorgd, zal de pakketbezorger van PostNL een briefje achter laten met een unieke code. Met deze code kunt u op de website van PostNL een ander bezorgmoment kiezen. Doet u dit niet dan zal het pakket de volgende dag (uitgezonderd zondagen en feestdagen) nogmaals worden aangeboden. Als u op dat moment weer niet thuis bent, zal het pakket op het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt worden afgeleverd waar u het vervolgens binnen twee weken kunt afhalen.

Kan ik ook laten bezorgen op een ander adres?

Bij het invoeren van uw naam en adresgegevens kunt u ook kiezen voor een ander afleveradres.

Mijn bestelling klopt niet bij aflevering. Wat moet ik doen?

Mocht het onverhoopt voorkomen dat uw order niet klopt of dat een product beschadigd bij u aankomt, neem dan direct contact met ons op. Wij zorgen er dan direct voor dat dit wordt opgelost!

Mijn bestelling is niet bezorgd.

Is uw pakket niet binnen twee dagen na onze email met verzendbevestiging bij u bezorgd? Neem dan contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Kijk voor de voorwaarden voor het retour sturen van bestelling bij Retouren onderaan de pagina.

Overige vragen

Staat uw vraag er niet bij?

Bel of mail ons op 071-2400285 of info@drankenhandelleiden.nl en stel uw vraag!